loading...
اخذ مشاوره حقوقی حضوری،تلفنی با وکیل در مشهد
خوش امدید


جهت ارتباط با وکیل در مشهد:
 " 0915-694-8002 "


         آیا نیاز به مشاوره حقوقی دارید؟
                             آیا در جستجوی وکیل برای دفاع از حقوق خود میباشید؟



مشاوره فوری

    سیاست حفظ اسرار
          احساس امنیت در انجام امور وکالتی
                       احقاق حق و برقراری عدالت و نظم عمومی
                                                  اجرای عدالت                  

مشهد وکیل بازدید : 2066 1395/08/27 نظرات (0)

"برداشتن پرده بکارت و مشاوره با وکیل در مشهد"

جهت ارتباط و تماس با وکیل در پرونده های ازاله بکارت از طریق رابطه نامشروع و تجاوز و همچنین جهت اخذ نوبت جهت مشاوره حضوری با شماره:

"0915-694-8002"

تماس حاصل نمایید.


ديه پاره شدن پرده بكارت بطور غير عمد چقدر میباشد؟

ارش ازاله بكارت:

هرگاه كسى غير از زوج، بكارت زنى را از بين ببرد،...

مشهد وکیل بازدید : 905 1395/08/02 نظرات (0)

      


*مشاوره حقوقی با وکیل متخصص پرونده های پزشکی در مشهد*

   

جهت اخذ هر گونه مشاوره حقوقی بصورت تلفنی و یا حضوری با وکیل پایه یک دادگستری در شکایات مربوط به جرائم و تخلفات پزشکی علیه پزشکان و جراحان و همچنین دفاع از پزشک و کلیه امور حقوقی مربوط به پرونده های پزشکی در مشهد


با شماره:

      

      " 0915-694-8002 "


        تماس حاصل نمائید.

 

   همچنین جهت بررسی دقیق و موشکافانه عکس مدارک و محتویات ارسالی شما به ایمیل ما،و تطبیق این اوراق با قوانین موضوعه ایران و شرع مقدس وعرف و عادت و اخذ مشاوره آنلاین در این زمینه به سامانه زیر مراجعه نمائید:


سامانه مشاوره نیمه حضوری


 (مراجعه حضوری فقط با تعیین وقت قبلی)

 

 

مجازات جرائم پزشکی چيست؟

 


اگر پزشک با جراح و یا سایر متصدیان امور پزشکی در جریان انجام امور پزشکی مرتکب بی احتیاطی یا بی مبالاتی شوند یا بدون مهارت در قسمتی از امور به انجام آن مبادرت ورزند و در نتیجه قتل یا صدمه بدنی حادث شود عمل وي با توجه به مفهوم مخالف ماده 59 قانون مجازات اسلامی و همچنین تبصره 3 ماده 295 همین قانون جرم بوده و در حکم شبه عمد خواهد بود.


انواع تخلفات پزشکان:

1- سهل انگاری درانجام وظیفه وعدم رعایت موازین علمی ، شرعی و قانونی

2- جذب بیمار از طریق تبلیغات گمراه کننده

3- انجام اعمال خلاف شئون پزشکی

 4- افشا نمودن اسرار و نوع بیماری

5- فریفتن بیمار


علاوه بر موارد فوق، به کار نبردن حداکثر تلاش ممکن جهت معالجه و درمان، تحمیل نمودن مخارج غیر ضروری به بیماران، ایجاد نمودن رعب و هراس در بیمار، تجویز داروهای روان گردان، ممنوعیت جذب و هدایت بیمار از موسسات بهداشتی درمانه دولتی و خیریه به مطب شخصی یا موسسات پزشکی خصوصی، انتشار مقالات و گزارش‌های خلاف اصول علمی و رعایت ننمودن تعرفه‌های خدمات درمانی نیز از موارد تخلفات پزشکان هستند که اثبات هر یک در دادگاه لازم و ضروری و از موارد تخصصی و بسیار حساس میباشد.


 

جرائم ناشی از اعمال پزشکی:

 

  1.      ارتکاب عمدی قتل و صدمات بدنی در جریان اعمال پزشکی

2.      ارتکاب غیر عمدی قتل و صدمات بدنی در جریان اعمال پزشکی



 

 

مشهد وکیل بازدید : 1829 1393/07/01 نظرات (0)
در گفت‌وگو با «حمایت» بررسی شد  
اعتبار رضایت‌نامه‌ جراحی‌های پزشکی تا کجاست؟
 
 
 «باید رضایت ولی و سرپرست بیمار باشد تا جراحی انجام شود؛ در غیر این صورت پزشک مسئولیت جراحی را بر عهده نمی‌گیرد» یا «بدون اذن ولی، پزشک برای جراحی بیمار اقدامی نمی‌کند». این دو جمله از جمله‌های آشنا برای مراجعانی است که به دلایل مختلف با بیمارستان‌ها و کلینیک‌های خصوصی و دولتی سروکار دارند اما این موارد گاهی سوء تعبیرهایی برای مراجعان به همراه دارد و ممکن است آنها مسئولان و پزشکان بیمارستان را به کم‌کاری متهم کنند. در حالی که اگر از قوانین و شرط و شروط قانونگذار درباره گرفتن رضایت‌نامه قبل از جراحی اطلاع داشتند، تمام روند یک جراحی بدون حاشیه پیش می‌رفت. 
دکتر «حسینعلی موذن‌زادگان»، حقوقدان با بیان اظهارات فوق در گفت‌وگو با «حمایت» از مسئولیت پزشکان درباره جراحی‌ و بود و نبود رضایت قبل از آن سخن گفت. وی در این‌باره با استناد به مواد 495 تا 497 قانون جدید مجازات اسلامی اظهار کرد:‌
درباره ما
Profile Pic
«اخذ مشاوره حقوقی رایگان در کلیه امور ذیل با وکیل در مشهد:» *کلیه امور حقوقی با وکیل در مشهد *کلیه امور کیفری با وکیل در مشهد *چک و سفته و برات با وکیل در مشهد و امور مربوطه نظیر: توقیف اموال در مشهد،جلب در مشهد،واخواست توسط وکیل در مشهد و... *کلیه امور مربوط به ثبت انواع شرکت ها با وکیل در مشهد *تنظیم اساس نامه شرکت با وکیل در مشهد و... *اختلافات مربوط به کمیسیون های تخصصی شهرداری با وکیل در مشهد و استانداری توسط وکیل در مشهد و... *کمیسون ماده100،ماده99،ماده 12 و... *انعقاد و ثبت قرارداد توسط با بهترین وکیل در مشهد با اشخاص حقیقی و حقوقی *امور مربوط به املاک و شهرداری با بهترین وکیل در مشهد(بصورت تخصصی) * نفقه با وکیل خوب در مشهد و تمکین با وکیل خوب در مشهد و امور مربوط به جهیزیه و توقیف اموال با وکیل در مشهد *امور خانواده با وکیل در مشهد و مشاوره تخصصی در این امور *جبران خسارت و ممنوع الخروج از کشور *قیمومت با وکیل خوب در مشهد،حضانت فرزند با وکیل در مشهد،سرپرستی با وکیل در مشهد،ثبت احوال با وکیل خوب در مشهد *تهدید با وکیل در مشهد، ادم ربایی و توهین و فحاشی با وکیل در مشهد *کلاهبرداری با وکیل خوب در مشهد،جرایم اینترنتی و سایبری با وکیل در مشهد *روابط استیجاری بین موجر و مستاجر با وکیل در مشهد *دعاوی خلع ید و رفع تصرف عدوانی با وکیل در مشهد *سرقت،لواط،شرب خبر،قلب سکه با وکیل در مشهد *قتل عمد و غیر عمد و خطایی با وکیل در مشهد *اداره ثبت اسناد و املاک با وکیل خوب در مشهد *دیه توسط بهترین وکیل در مشهد *صلح با وکیل در مشهد *وکیل در مشهد و اخذ مشاوره حقوقی رایگان تلفنی *وکیل تمامی پرونده های حقوقی *وکیل پرونده های دادگاه انقلاب و دیوان عالی کشور *وکیل دادگاه های عمومی و تجدید نظر و دیوان عدالت اداری *وکیل دعاوی مالی و اداری در مشهد *وکیل شرکت ها در مشهد   «««مدیریت سایت»»»
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
به نظر شما علت ایجاد مشکلات در چیست؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 9,383
  • بازدید کلی : 1,077,441
  • کدهای اختصاصی