loading...
اخذ مشاوره حقوقی حضوری،تلفنی با وکیل در مشهد
خوش امدید


جهت ارتباط با وکیل در مشهد:
 " 0915-694-8002 "


         آیا نیاز به مشاوره حقوقی دارید؟
                             آیا در جستجوی وکیل برای دفاع از حقوق خود میباشید؟



مشاوره فوری

    سیاست حفظ اسرار
          احساس امنیت در انجام امور وکالتی
                       احقاق حق و برقراری عدالت و نظم عمومی
                                                  اجرای عدالت                  

مشهد وکیل بازدید : 9349 1394/04/22 نظرات (0)
«وکیل متخصص ثبت شرکت در کلیه نقاط ایران»

توجه                                                                        توجه
 برای ثبت شرکت در ایران مطالعه بخش زیر الزامیست


مسائل و مشکلات بسیاری همیشه پیش روی کسانی می باشد که قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارند. به دلیل پیچیده و طولانی بودن فرایند ثبت شرکت، راهنمایی دقیق از فرایند ثبت شرکت، مدارک لازم، هزینه ها و دیگر قوانین برای کسانی که قصد دارند شرکتی را در ایران به ثبت برسانند بسیار مفید و ضروری می باشد.
در ایران انواع گوناگون شرکت وجود دارد که هر کدام مجزا از دیگری است، برای ثبت شرکت در هر نوع ، شرایط و فرایند مخصوص به خود را دارد.
برای مثال شرکت با مسئولیت محدود با شرکت سهامی عام تفاوت های زیادی از لحاظ ماهیت و تشکیلات دارند و مشکلات ثبتی و ملاحظات و ملازمات آنها نیز با یکدیگر متفاوت است.همچنین است در مورد شرکت های سهامی خاص،شرکت های تعاونی،شرکت های تضامنی و ...
انتخاب نوع شرکت بسته به فعالیت خود در آن میتواند متفاوت باشد و آثار متنوعی را در آینده ایجاد کند که همگی این مراحل را میباسیت بصورت حرفه ای و قانونی و مطابق آخرین قوانین ثبت شرکت ها پیش ببرید تا در آینده دچار مشکلی در حین فعالیت در شرکت از طرف اداره کل ثبت شرکت ها نداشته باشید چرا که کوچکترین مشکلی میتواند به سرمایه ی شرکت آسیب جدی وارد کند.



جهت دریافت پاسخ سئوالات حقوقی خود از زبان وکیل پایه یک دادگستری در مشهد و اخذ مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در امور ثبت شرکت ها در هر یک از نقاط ایران و کسب اطلاعات و راهنمایی دقیق از ابتدا تا زمان استقرار شرکت و شروع فعالیت شرکت

با شماره مستقیم :

0915-694-8002 "

تماس حاصل نمائید.


(ملاقات حضوری فقط با تعیین وقت قبلی)

همچنین میتوانید از طریق ایمیل زیر درخواست خود را مطرح و مشاوره تخصصی دریافت نمایید:

mashhad.vakil@gmail.com



(صفحه اصلی)



«هوالوکیل»

مشهد وکیل بازدید : 1735 1394/04/11 نظرات (0)
«وکیل متخصص ثبت شرکت ها در مشهد و شهرستان ها»

توجه                                                                 توجه
 برای ثبت شرکت در مشهد و خراسان مطالعه بخش زیر الزامیست

مسائل و مشکلات بسیاری همیشه پیش روی کسانی می باشد که قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارند. به دلیل پیچیده و طولانی بودن فرایند ثبت شرکت، راهنمایی دقیق از فرایند ثبت شرکت، مدارک لازم، هزینه ها و دیگر قوانین برای کسانی که قصد دارند شرکتی را در مشهد یا شهرستان ها به ثبت برسانند بسیار مفید و ضروری می باشد.در ایران انواع گوناگون شرکت وجود دارد که هر کدام مجزا از دیگری است، برای ثبت شرکت در هر نوع ، شرایط و فرایند مخصوص به خود را دارد.
برای مثال شرکت با مسئولیت محدود با شرکت سهامی عام تفاوت های زیادی از لحاظ ماهیت و تشکیلات دارند و مشکلات ثبتی و ملاحظات و ملازمات آنها نیز با یکدیگر متفاوت است.همچنین است در مورد شرکت های سهامی خاص،شرکت های تعاونی،شرکت های تضامنی و ...

انتخاب نوع شرکت بسته به فعالیت خود در آن میتواند متفاوت باشد و آثار متنوعی را در آینده ایجاد کند که همگی این مراحل را میباسیت بصورت حرفه ای و قانونی و مطابق آخرین قوانین ثبت شرکت ها پیش ببرید تا در آینده دچار مشکلی در حین فعالیت در شرکت از طرف اداره کل ثبت شرکت ها نداشته باشید چرا که کوچکترین مشکلی میتواند به سرمایه ی شرکت آسیب جدی وارد کند.



جهت دریافت پاسخ سئوالات حقوقی خود از زبان وکیل پایه یک دادگستری در مشهد و اخذ مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در امور ثبت شرکت ها در ایران و کسب اطلاعات و راهنمایی دقیق از ابتدا تا زمان استقرار شرکت و شروع فعالیت شرکت

با شماره مستقیم :

0915-694-8002 "

تماس حاصل نمائید.

میتوانید از طریق ایمیل زیر درخواست خود را مطرح و مشاوره تخصصی دریافت نمایید:

mashhad.vakil@gmail.com

(ملاقات حظوری فقط با تعیین وقت قبلی)(صفحه اصلی)




«هوالوکیل»

مشهد وکیل بازدید : 4393 1394/03/09 نظرات (0)
«اخذ مشاوره تلفنی رایگان با وکیل متخصص ثبت شرکت ها در خراسان»
جهت دریافت پاسخ سئوالات حقوقی خود از زبان وکیل پایه یک دادگستری در مشهد و اخذ مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در امور مربوطه در مشهد یا شهرستان ها و کسب اطلاعات و راهنمایی از ابتدا تا زمان استقرار شرکت و شروع فعالیت شرکت با شماره مستقیم :

"
0915-694-8002 "

تماس حاصل نمائید.


ایمیل:

mashhad.vakil@gmail.com

(ملاقات حظوری فقط با تعیین وقت قبلی)


آیا قصد انجام فعالیت تجاری در مشهد دارید؟

آیا برای ثبت شرکت در شهرستان بدنبال وکیل متخصص و با تجربه میگردید؟


آیا میخواهید در شهرستان های خراسان نیز نمایدگی از شرکت خود داشته باشید؟

آیا برای ثبت شرکت درمشهد و شهرستان ها نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید؟


آیا بدنبال راهی برای تجارت و ارائه خدمات خود میگردید؟


آیا قصد ثبت شرکت در خراسان با صرف کمترین هزینه را دارید؟


روش فعالیت شرکت های خارجی در خراسان چگونه است؟



لازم به ذکر است که میبایست قبل از هر گونه اقدام در جهت اهداف تجاری و مالی خود و قبل از خرید هر گونه ملکی برای شرکت خود،با وکیل متخصص در موارد زیر مشورت کنید: چه شهری در خراسان تناسب بیشتری با فعالیت تجاری من دارد؟ احداث شرکت در کدام محل و منطقه شهر مورد نظر بهتر میتواند سود آور باشد؟ چه اسمی را باید برای شرکت خود انتخاب کنم تا مورد قبول اداره ثبت شرکت ها قرار گیرد؟چه مدارکی برای ثبت شرکت در خراسان لازم است؟هزینه ها از ابتدا تا انتها به چه صورت است؟

(صفحه اصلی)



«هوالوکیل»

مشهد وکیل بازدید : 1375 1393/06/30 نظرات (0)
روش ثبت تأسیس شركت با تابعیت ایرانی .
 

 بر طبق ماده 20 قانون تجارت شركتهای تجارتی هفت نوع می باشد:

 

1- شركت با مسئولیت محدود .2- شركت سهام كه خود بر دو نوع سهامی خاص و سهامی عام تقسیم می شوند(ماده 4 بخش اول شركتهای سهامی قانون تجارت).

3- شركت تضامنی 4- شركت مختلط غیر سهامی 5- شركت مختلط سهامی 6- شركت نسبی 7- شرتكهای تعونی كه تعریف هر یك در قانون تجارت بیان گردیده است.

الف: در شركت با مسئولیت محدود مؤسسین قبلاً اوراق مخصوصی كه شامل شركتنامه و اظهارنامه می باشد و از قسمت اوراق بهادار خریداری نموده اند تكمیل نموده همراه با ضمائم كه شامل دو نسخه اساسنامه و دو نسخه صورتجلسه مؤسسین و هیات مدیره می باشد به مسئول اداره ارائه می دهند مسئول مربوطه مدارك تاسیس را جهت رسیدگی نزد ممیز ثبت شركتها ارسال می دارد، ممیز ثبت شركتها اوراق مربوط به تاسیس را می بایست از جهات زیر كنترل نماید.


درباره ما
Profile Pic
«اخذ مشاوره حقوقی رایگان در کلیه امور ذیل با وکیل در مشهد:» *کلیه امور حقوقی با وکیل در مشهد *کلیه امور کیفری با وکیل در مشهد *چک و سفته و برات با وکیل در مشهد و امور مربوطه نظیر: توقیف اموال در مشهد،جلب در مشهد،واخواست توسط وکیل در مشهد و... *کلیه امور مربوط به ثبت انواع شرکت ها با وکیل در مشهد *تنظیم اساس نامه شرکت با وکیل در مشهد و... *اختلافات مربوط به کمیسیون های تخصصی شهرداری با وکیل در مشهد و استانداری توسط وکیل در مشهد و... *کمیسون ماده100،ماده99،ماده 12 و... *انعقاد و ثبت قرارداد توسط با بهترین وکیل در مشهد با اشخاص حقیقی و حقوقی *امور مربوط به املاک و شهرداری با بهترین وکیل در مشهد(بصورت تخصصی) * نفقه با وکیل خوب در مشهد و تمکین با وکیل خوب در مشهد و امور مربوط به جهیزیه و توقیف اموال با وکیل در مشهد *امور خانواده با وکیل در مشهد و مشاوره تخصصی در این امور *جبران خسارت و ممنوع الخروج از کشور *قیمومت با وکیل خوب در مشهد،حضانت فرزند با وکیل در مشهد،سرپرستی با وکیل در مشهد،ثبت احوال با وکیل خوب در مشهد *تهدید با وکیل در مشهد، ادم ربایی و توهین و فحاشی با وکیل در مشهد *کلاهبرداری با وکیل خوب در مشهد،جرایم اینترنتی و سایبری با وکیل در مشهد *روابط استیجاری بین موجر و مستاجر با وکیل در مشهد *دعاوی خلع ید و رفع تصرف عدوانی با وکیل در مشهد *سرقت،لواط،شرب خبر،قلب سکه با وکیل در مشهد *قتل عمد و غیر عمد و خطایی با وکیل در مشهد *اداره ثبت اسناد و املاک با وکیل خوب در مشهد *دیه توسط بهترین وکیل در مشهد *صلح با وکیل در مشهد *وکیل در مشهد و اخذ مشاوره حقوقی رایگان تلفنی *وکیل تمامی پرونده های حقوقی *وکیل پرونده های دادگاه انقلاب و دیوان عالی کشور *وکیل دادگاه های عمومی و تجدید نظر و دیوان عدالت اداری *وکیل دعاوی مالی و اداری در مشهد *وکیل شرکت ها در مشهد   «««مدیریت سایت»»»
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
به نظر شما علت ایجاد مشکلات در چیست؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 212
  • بازدید سال : 9,423
  • بازدید کلی : 1,077,481
  • کدهای اختصاصی