loading...
اخذ مشاوره حقوقی حضوری،تلفنی با وکیل در مشهد
خوش امدید


جهت ارتباط با وکیل در مشهد:
 " 0915-694-8002 "


         آیا نیاز به مشاوره حقوقی دارید؟
                             آیا در جستجوی وکیل برای دفاع از حقوق خود میباشید؟



مشاوره فوری

    سیاست حفظ اسرار
          احساس امنیت در انجام امور وکالتی
                       احقاق حق و برقراری عدالت و نظم عمومی
                                                  اجرای عدالت                  

مشهد وکیل بازدید : 1218 1393/06/30 نظرات (0)
رئیس کل دادگستری استان یزد: کاهش جمعیت کیفری زندانها مدنظر قرار گیرد
رئیس کل دادگستری استان یزد: کاهش جمعیت کیفری زندانها مدنظر قرار گیرد
 

نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت: باید با بهره گیری از مجازات های جایگزین حبس در جهت کاهش جمعیت کیفری زندانها گام برداشت.

 

محمدرضا حبیبی در جلسه شورای معاونین و رؤسای حوزه های قضایی و دادستانهای سراسر استان افزود: مسئولین قضایی باید با برخورد قاطع با مخلین نظم و امنیت جامعه، مرتکبین جرائم سازمان یافته و باندی، سارقان مسلح، قاچاقچیان عمده موادمخدر و سارقان و متجاوزان به عنف، امنیت و آرامش را برای جامعه فراهم آورند.

وی ابراز داشت: البته به طور معمول تنها 20 درصد پرونده ها مرتبط با جرائم خشن می باشد و 80 درصد مابقی پرونده ها مربوط به جرائم سطحی و کم اهمیت است که انتظار می رود در این گونه پرونده ها تا آنجا که قانون اجازه داده است از مجازات های جایگزین حبس استفاده شود.

رئیس کل دادگستری استان تهدید به مجازات را اثر بخش تر از اِعمال و اِجرای مجازات دانست و بیان کرد: هدف قانونگذار و دستگاه قضایی بازدارندگی از وقوع جرم در جامعه است و اگر فردی را به واسطه یک جرم کوچک به زندان افکنده شود ولو مدت این زندان کم باشد بدون شک با این کار قبح زندان برای مجرم شکسته و او نسبت به انجام جرمهای بعدی گستاخ تر خواهد شد.

وی کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و جلوگیری از اطاله دادرسی را خواستار شد و بیان داشت: باید مسئولین حوزه های قضایی و دادستانها بصورت هفتگی با مجموعه تحت امر خود تشکیل جلسه داده و مسائل و آفاتی را که باعث اطاله دادرسی می شود را بصورت جزء به جزء بررسی و رفع نمایند.

حبیبی بر نظم و انضباط کاری تاکید کرد و گفت: رهاورد نظم، بهبود و افزایش راندمان کاری است و چنانچه بخواهیم به این موضوع عمل شود خودمان باید الگوی مناسبی در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به آیات 2 و 3 سوره صف در قرآن کریم تصریح کرد: در این آیه نیز تاکید شده است که اگر موضوعی را مطرح نموده و خود به آن عمل ننمایید نتیجه معکوس خواهید دید.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان مسئولیت را امانت هایی خطیر ذکر کرد و اظهار داشت: نباید هدف حفظ مسئولیت و میز  ریاست باشد بلکه باید با خدمت به مردم و ادای تکلیف در وظایف محوله دین خود را ادا نماییم.

حبیبی خاطرنشان کرد: در خطبه 33 نهج البلاغه مولای متقیان و امیر مؤمنان ریاست بر امارت را فی نفسه از کفش کهنه وصله  داری بی ارزش تر دانسته و تأکید کرده اند حکومتی ارزشمند است که درجهت احقاق حق، اقامه عدل و دفع ظلم حرکت نماید.

 وی گفت: وظیفه ذاتی قوه قضاییه نیز همان احقاق حق مظلوم و ستمدیدگان، اقامه قسط و اجرای عدالت است که هدفی مقدس و والاست  و باید برای تحقق آنها تلاش وافر صورت پذیرد.

منبع:سایت قوه قضائیه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
«اخذ مشاوره حقوقی رایگان در کلیه امور ذیل با وکیل در مشهد:» *کلیه امور حقوقی با وکیل در مشهد *کلیه امور کیفری با وکیل در مشهد *چک و سفته و برات با وکیل در مشهد و امور مربوطه نظیر: توقیف اموال در مشهد،جلب در مشهد،واخواست توسط وکیل در مشهد و... *کلیه امور مربوط به ثبت انواع شرکت ها با وکیل در مشهد *تنظیم اساس نامه شرکت با وکیل در مشهد و... *اختلافات مربوط به کمیسیون های تخصصی شهرداری با وکیل در مشهد و استانداری توسط وکیل در مشهد و... *کمیسون ماده100،ماده99،ماده 12 و... *انعقاد و ثبت قرارداد توسط با بهترین وکیل در مشهد با اشخاص حقیقی و حقوقی *امور مربوط به املاک و شهرداری با بهترین وکیل در مشهد(بصورت تخصصی) * نفقه با وکیل خوب در مشهد و تمکین با وکیل خوب در مشهد و امور مربوط به جهیزیه و توقیف اموال با وکیل در مشهد *امور خانواده با وکیل در مشهد و مشاوره تخصصی در این امور *جبران خسارت و ممنوع الخروج از کشور *قیمومت با وکیل خوب در مشهد،حضانت فرزند با وکیل در مشهد،سرپرستی با وکیل در مشهد،ثبت احوال با وکیل خوب در مشهد *تهدید با وکیل در مشهد، ادم ربایی و توهین و فحاشی با وکیل در مشهد *کلاهبرداری با وکیل خوب در مشهد،جرایم اینترنتی و سایبری با وکیل در مشهد *روابط استیجاری بین موجر و مستاجر با وکیل در مشهد *دعاوی خلع ید و رفع تصرف عدوانی با وکیل در مشهد *سرقت،لواط،شرب خبر،قلب سکه با وکیل در مشهد *قتل عمد و غیر عمد و خطایی با وکیل در مشهد *اداره ثبت اسناد و املاک با وکیل خوب در مشهد *دیه توسط بهترین وکیل در مشهد *صلح با وکیل در مشهد *وکیل در مشهد و اخذ مشاوره حقوقی رایگان تلفنی *وکیل تمامی پرونده های حقوقی *وکیل پرونده های دادگاه انقلاب و دیوان عالی کشور *وکیل دادگاه های عمومی و تجدید نظر و دیوان عدالت اداری *وکیل دعاوی مالی و اداری در مشهد *وکیل شرکت ها در مشهد   «««مدیریت سایت»»»
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
به نظر شما علت ایجاد مشکلات در چیست؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 9,639
  • بازدید کلی : 1,077,697
  • کدهای اختصاصی